a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Επώνυμες μάρκες εώς -80%

Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2012

Αχ αυτό το facebook...


Γιατί πρέπει να μας κάνει τη ζωή δύσκολη;
   Προσπαθώντας η γυναίκα να κάνω σύνδεση στο facebook στη σελίδα και το λογαριασμό που μετρούσε μόνο 2 ημέρες ζωής με το ζόρι, ξαφνικά μετά από επανεκίνηση του υπολογιστή μου, μου μοστράρει μία σελίδα ασφαλείας το facebook, που μου ζητάει να επιβεβαιώσω ότι είμαι εγώ. Δεν έχω δηλώσει βέβαια κινητό κατά την εγγραφή μου, οπότε διαλέγω την άλλη επιλογή. Κάνω κλικ λοιπόν και μου βγάζει (σε έναν λογαριασμό ξαναλέμε σχεδόν δύο ημερών) να αναγνωρίσω φωτογραφίες από τους νέους μου φίλους:!:!::: Και ας πούμε πως θα προσπαθούσα να το κάνω. Πού είναι οι νέοι μου φίλοι οεο: Στις φωτογραφίες υπάρχουν μόνο τα tags, και με μορφή σκυλιών, γατιών, σημαιών, οτιδήποτε άλλο εκτός από τους νέους μου φίλους!
   Άντε μία, άντε δύο άντε τρεις, άρχισα να τα παίρνω η γυναίκα. Πάτε καλά; Μου ζητάτε να αναγνωρίσω την Παρθενοπιπίτσα Σπανακοβαγγελομητσοπούλου και μου δείχνετε ένα κανίς και μία γάτα σιάμ: Κι εγώ πού να ξέρω ποιό από τα δύο είναι:(!!!) Εδώ εμένα με έβγαλαν ως φοίνικα. Ευτυχώς δηλαδή που ξέρω τ'όνομά μου. Είχε και το καλό του όμως. Ο φοίνικας είχε φόντο την Αγιά Σοφιά (respect). Αφού είδα κι απόειδα, λέω να τους στείλω ένα e-mail. Εδώ σε θέλω κάβουρα. Πατάς στην βοήθεια, σου βγάζει άσχετες απαντησεις. Σας βοήθησε η απάντηση με ρωτάει; Όχι του απαντάω εγώ. Σε βγάζει σε άλλη βοήθεια. Σας βοήθησε η απάντηση με ξαναρωτάει; Όχι του ξαναπαντάω εγώ. Με ξαναπετάει σε άλλη βοήθεια. Και είχα να παίξω την κολοκυθιά χρόνια. Βοήθειά μας λοιπόν σκέφτηκα και κατέληξα να ξανακάνω την σελίδα, συνδέοντάς την σε άλλο προφίλ.
   Σε τελική ανάλυση η διεύθυνση της νέας σελίδας βρίσκεται εδώ:  
http://www.facebook.com/pwseipateblogspot.gr
   Δεν θα ήθελα να ψάξω τους λόγους για τους οποίους συνέβει αυτό. Π.χ αν το facebook θεώρησε προσβλητική την δημοσίευση για το άρθρο αυτό http://pwseipate.blogspot.gr/2012/11/blog-post_27.html (είναι προσβλητικό όσο να'ναι να'χεις απορίες για τον Άι Βασίλη), ή αν όντως ήταν θέμα ασφαλείας πχ προσπάθεια εισαγωγής στην σελίδα από κάποιον άλλο, αλλά εμείς ΔΕΝ πτοούμαστε. Δεν θα πεθάνουμε ποτέ κουφ@λ@ νεκροθάφτη!
   Θα σας ζητήσω συγνώμη για την ταλαιπωρία (εκ μέρος του facebook) και για όσους ενδιαφέρονται, μπορούν να παρακολουθούν την νέα μας σελίδα και ας ελπίσουμε να μην ξανασυμβεί το ίδιο.
   Σας ευχαριστούμε για την υπομονή και την στήριξή σας σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα και σας ευχόμαστε ευχάριστη διαμονή.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου